Rick Falkvinge efter valresultatet

Känd från valet

.

Imorgon är det val till EU-parlamentet. Imorgon kan DU göra skillnad. Imorgon BÖR du göra skillnad.

Läs och inspireras av andra piratpartister…

Lars Gustafsson, författare
Staffan Heimersson, journalist
Linda Skugge, journalist/författare
Farmor Gun, nätmedborgare
Jonas Birgersson, fd bredbandsjesus
Henrik Alexandersson, debattör
Carl-Johan Rehbinder, allkonstnär
Oscar Swartz, IT-entreprenör, skribent, debattör
 
Ovanstående är bara ett fåtal av de mer namnkunniga medborgare som väljer att stödja Pirapartiet. Men - för att inte förringa andra - i detta val är vi alla lika viktiga, vi har alla samma värde.

Efter söndagens val är vi alla kändisar.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Osäker på om Unni är piratpartist eller ens röstar på PP. Men hon stödjer helt tydligt och klart Piratpartiet!

Börje Frylmark sa...

Du har faktiskt rätt i din anmärkning och jag har nu redigerat bort länken. Rätt ska vara rätt. Tack.

Jag blev nog lite för ivrig där och glömde totalt bort faktakontrollen (och nej, det betyder inte att jag jobbar på Aftonbladet)

;D

Anonym sa...

Om jag inte misstar mig var Unni Drougge med på Piratpartiets picnic i Humlegården efter demonstrationen förra helgen. Fast det är iofs inget bevis för att hon ens röstar på Piratpartiet. Jag var där - och jag är aktiv i Miljöpartiet i Sundbyberg.

Skicka en kommentar

Loading...
Loading...