Rick Falkvinge efter valresultatet

Kort om valsedlar

.

En snabb uppdatering: Valsedlarna i Rydaholm (Värnamo kommun) fick slutligen sin rättvisa exponering och vilar nu tryggt intill Junilistan. De står rätt bra där, längst bak, eftersom de på så piratexponeringvis faktiskt sticker ut lite. Och det är ju så det ska vara, tycker jag. Vi ska sticka ut bland de övriga.
 
Morgongympan här hemma bestod i att jag klickade i min tolfte lokal för distribution av valsedlar under valdagen. Känner mig faktiskt lite nöjd med mig själv, för siffrorna (för distributionen) steg rejält för just Värnamo kommun. Från runt 40 till 80% på ett ungefär.
stats_varnamo_2
Nu, till en massa personliga ärenden. Senare idag bjuder jag på en post om fejkade insändare och lite annat. Under tiden kan ni reflektera över ett kort men mycket klokt inlägg från en av favoritbloggarna - deep|edition.

På återbloggande i eftermiddag.

 

 

 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...
Loading...